Centrum Pomocy
< Wszystkie

Logowanie do aplikacji

Jak zalogować się do aplikacji

Aby zalogować się do aplikacji przejdź na stronę do której otrzymałeś link w mailu z potwierdzeniem aktywacji konta.

Na ekranie logowania podaj:

  • nazwę użytkownika (przeważnie jest to “imię.nazwisko” – bez cudzysłowów i polskich znaków; konkretną nazwę użytkownika otrzymałeś w mailu aktywacji)
  • hasło (jakie ustawiłeś podczas aktywacji)

WAŻNE! Ze względów bezpieczeństwa logowanie jest możliwe tylko po inicjalnej aktywacji konta.

Ekran logowania

Nie działa link do aktywacji konta

Jeśli upłynęło więcej niż 7 dni od jego wygenerowania, link do aktywacji ze względów bezpieczeństwa przestaje działać. Jego użycie skutkuje jednak automatycznym wysłaniem e-mail z nowym, ważnym linkiem do aktywacji.

Kliknij zatem na przycisk AKTYWUJ KONTO w starym e-mail i sprawdź skrzynkę mailową, gdzie powinien być przesłany nowy e-mail służący do aktywacji konta.

Nie otrzymałem linka aktywacyjnego

Należy sprawdzić, czy mail nie został umieszczony w skrzynce SPAM. Jeśli tam go też nie ma, być może podano niewłaściwy adres mailowy. Adres e-mail należy potwierdzić ze swoim pracodawcą.

Nie pamiętam hasła

Jeśli uprzednio aktywowałeś konto, skorzystaj z opcji NIE PAMIĘTASZ HASŁA? dostępnej na ekranie logowania.

Do resetu hasła, w celach weryfikacji tożsamości, wymagane jest podanie daty urodzenia oraz adresu e-mail.

Więcej o resetowaniu hasła pod linkiem https://www.efob.pl/pomoc/nie-pamietam-hasla/

Nie działa mi link do resetu hasła

Jeśli upłynęła więcej niż 1 godzina od prośby o reset hasła, link do aktywacji ze względów bezpieczeństwa przestaje działać.W takim wypadku należy zgłosić ponowną prośbę o reset hasła.


Udostępnij artykuł w Social Mediach

Czy artykuł był pomocny?
0 z 5 gwiazdek
5 gwiazdek 0%
4 gwiazdek 0%
3 gwiazdek 0%
2 gwiazdek 0%
1 gwiazdek 0%
5
Podziel się swoją opinią
Jak możemy ulepszyć ten artykuł?
Spis treści