Centrum Pomocy
< Wszystkie

Nie pamiętam hasła

Jeśli uprzednio aktywowałeś konto, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” dostępnej na ekranie logowania.

Do resetu hasła, w celach weryfikacji tożsamości, wymagane jest podanie daty urodzenia oraz adresu e-mail.

Po wprowadzeniu danych i kliknięciu przycisku „Resetuj hasło” na adres e-mail podany przez pracodawcę, zostanie wysłana wiadomość zawierająca link do strony umożliwiającej ustawienie nowego hasła.

Aby ustawić nowe hasło po resecie podaj datę urodzenia oraz dwukrotnie podaj nowe hasło.

Jeśli 5-krotnie błędnie wprowadzisz datę urodzenia, system zablokuje możliwość zmiany hasła. W takim przypadku należy skontaktować się ze swoim działem kadrowo-płacowym w celu ustalenia nowego hasła.

Czy artykuł był pomocny?
0 z 5 gwiazdek
5 gwiazdek 0%
4 gwiazdek 0%
3 gwiazdek 0%
2 gwiazdek 0%
1 gwiazdek 0%
5
Podziel się swoją opinią
Jak możemy ulepszyć ten artykuł?
Spis treści