Centrum Pomocy
< Wszystkie

Jak działa wyszukiwanie?

1.Opis 

Opcja wyszukiwania znajduje się w wielu modułach aplikacji. Ma ona na celu, jak sama nazwa wskazuje, wyszukiwanie interesującego nas m.in.  pracownika, dokumentu lub sprawy. 

Każda z wyszukiwarek zawiera inne pola, zależne od modułu w jakim się znajdujemy. 

Lokalizacja wyszukiwarki: 

Wyszukiwarka znajduje się w górnej części i jest wpleciona w zielony pasek menu aplikacji. 

2. Wyszukiwanie podstawowe 

Aby użyć wyszukiwarki możemy wpisać interesującą nas fazę w białe pole z lupą i słowem “Szukaj”, po czym zatwierdzić wyszukiwanie przyciskiem klawiatury “ENTER”. 

Po wykonaniu tej czynności aplikacja wyszuka podaną fazę i wyświetli wyniki. 

Aby cofnąć opcje wyszukiwania należy nadusić przycisk X:  

3.Wyszukiwanie zaawansowane 

Jeśli chcemy wyszukać konkretny plik, który ma wiele zależności, możemy do tego celu użyć wyszukiwania zaawansowanego, które kryje się pod poniższym przyciskiem: 

Kliknięcie w przycisk  otwiera nam jedną ze spersonalizowanych (względem modułów) konsol: 

Konsolę tę możemy uzupełnić dodatkowymi informacjami, co zawęża nam ilość plików, które pojawią się w podsumowaniu wyszukiwania. 

Aby zakończyć wyszukiwanie klikamy zielony przycisk “SZUKAJ” 

Czy artykuł był pomocny?
0 z 5 gwiazdek
5 gwiazdek 0%
4 gwiazdek 0%
3 gwiazdek 0%
2 gwiazdek 0%
1 gwiazdek 0%
5
Podziel się swoją opinią
Jak możemy ulepszyć ten artykuł?
Spis treści