Centrum Pomocy
< Wszystkie

Dodawanie sprawy

Aby dodać sprawę należy odszukać zielony przycisk PLUS, znajdujący się w prawym, dolnym rogu ekranu: 

Przycisk dodawania

Otworzy to nowy ekran, w którym wybieramy interesujący nas typ sprawy: 

Ekran dodawania sprawy

I przechodzimy klikając DALEJ 

W kolejny kroku pojawią się nowe pola do wypełnienia, które zależne są od wybranego typu sprawy. W naszym przypadku DANE DO WNIOSKU wymagają podania aktualnego adresu email: 

Ekran dodawania sprawy

Do każdej sprawy można załączyć dokument, klikając w przycisk PLUS, znajdujący się w przedziale DOKUMENTY W SPRAWIE

Na koniec zapisujemy nasz wniosek używając zielonego przycisku pod formularzem. 

Zostajemy poinformowani o pozytywnym utworzeniu sprawy (draft): 

Popup

W kolejnym kroku widzimy podsumowanie: 

Podsumowanie

Na samej górze mamy przyciski odpowiedzialne za ostateczne utworzenie sprawy bądź jej anulowanie 


Udostępnij artykuł w Social Mediach

Czy artykuł był pomocny?
0 z 5 gwiazdek
5 gwiazdek 0%
4 gwiazdek 0%
3 gwiazdek 0%
2 gwiazdek 0%
1 gwiazdek 0%
5
Podziel się swoją opinią
Jak możemy ulepszyć ten artykuł?
Spis treści