Centrum Pomocy
< Wszystkie

Administracja adresami pobytów pracowników oraz ich użycie w projektach

Przejście do adresów

Aby przejść do zarządzania adresami należy przejść do panelu administracji, a następnie wybrać pozycje ADRESY:

Przycisk adresy

Otworzy to nowe okno posiadające tabele podsumowywującą dotychczasowo wprowadzone adresy: 

Tabela adresów

Dodawanie adresu

Aby dodać nowy adres należy odnaleźć zielony przycisk PLUS znajdujący się u dołu ekranu: 

Przycisk dodawania

Otworzy nam on nowe okno: 

Okno adresu

W miejscu tym wpisujemy interesujące nas dane oraz możemy przypisać tworzony adres to jednego z istniejących projektów 

Edycja adresu

Aby edytować istniejący adres należy nadusić na interesujący nas rekord w tablicy adresów na pierwszej stronie bądź wybrać na końcu rekordu przycisk TRZECH KROPEK, a następnie pozycje: 

Przycisk edycji adresu

Otworzy to nam okno edycji prezentujące się w następujący sposób: 

Okno edycji adresu

Po dokonaniu zmian klikamy zielony przycisk ZAPISZ


Udostępnij artykuł w Social Mediach

Czy artykuł był pomocny?
0 z 5 gwiazdek
5 gwiazdek 0%
4 gwiazdek 0%
3 gwiazdek 0%
2 gwiazdek 0%
1 gwiazdek 0%
5
Podziel się swoją opinią
Jak możemy ulepszyć ten artykuł?
Spis treści