Centrum Pomocy
< Wszystkie

Najczęściej zadawane pytania

Czy korzystanie z aplikacji jest bezpłatne?

Dla pracowników korzystanie z aplikacji jest bezpłatne.

Czy mogę korzystać z aplikacji na smartfonie?

Tak, aplikacji działa na smartfonach, tabletach, laptopach oraz komputerach stacjonarnych.

Czy mogę korzystać z funkcji pobierania plików na moim telefonie z Apple iOS?

Tak, funkcja działa w starszym iOS 13.x lub na nowszym w przeglądarce Chrome.

Z powodu błędu Apple funkcja pobierania aktualnie nie działa na najnowszych iPhone/iPad z iOS 14.x w domyślnej przeglądarce Safari.

By pobrać Twoje dokumenty PDF skorzystaj z aplikacji w przeglądarce Chrome, albo z Twojego komputera lub telefonu innego producenta.

Co mam zrobić jeżeli nie chcę korzystać z systemu eFOB?

Twoje dane w aplikacji mogą zostać usunięte dopiero w momencie zaprzestania świadczenia stosunku pracy wobec pracodawcy.

Czy mogę pobrać dokument?

Dokument możesz pobrać klikając na ikonę podbierania dostępną przy wybranym dokumencie z prawej strony.

Przycisk pobierania

Nie mam żadnych dokumentów na liście

Sprawdź czy nie są aktywne filtry, które mogą ograniczać wyświetlanie listy dokumentów np.:

– tekst lub filtr w wyszukiwarce tekstowej na górnym pasku aplikacji,
– wybrany folder w lewym bocznym menu,

Jeśli jesteś nowym pracownikiem możliwe, że pracodawca nie wystawił jeszcze dla Ciebie żadnych dokumentów.

Lista dokumentów

Nie wyświetla się podgląd dokumentu

Jeśli po wybraniu dokumentu jego podgląd nie jest dostępny, dokument należy pobrać i otworzyć bezpośrednio ze swojego urządzenia.

Przycisk pobierania

Udostępnij artykuł w Social Mediach

Czy artykuł był pomocny?
0 z 5 gwiazdek
5 gwiazdek 0%
4 gwiazdek 0%
3 gwiazdek 0%
2 gwiazdek 0%
1 gwiazdek 0%
5
Podziel się swoją opinią
Jak możemy ulepszyć ten artykuł?
Spis treści