Centrum Pomocy
-
Pierwsze kroki
- Główne elementy eFOB
- Bezpieczeństwo użytkowania eTeczki eFOB
- Aktywacja konta na portalu pracownika eFOB
- Dashboard startowy eFOB
- Widoki i kolumny w tabelach
- Mój profil - edycja profilu użytkownika
- Elektroniczne akta osobowe w eFOB - korzyści i aspekty prawne
- Widżet Sprawy - Działanie oraz opcje widżetu
-
Moduły
-
- Import/Eksport eTeczki pracownika - struktura pliku archiwum
- Masowe dodawanie dokumentów
- eTeczka grupowa i pracownika - funkcjonalności
- Masowe oraz pojedyncze dodawanie plików
- Podgląd dokumentów, dane podstawowe i funkcjonalności
- Działanie i funkcje kosza
- Wyszukiwarka dokumentów
- Audyt
- Dodawanie wielu plików
- OCR i Metadane
- Foldery eTeczki
- Mobilny skaner PDF
- Podpis kwalifikowany jednego lub wielu dokumentów
- Aktualizacja dokumentów i ich nazw
- Masowa zmiana nazewnictwa dokumentów
-
-
Administracja
-
Digitalizacja
- Czy dzielą Państwo na etapy wdrożenie eTeczki np. najpierw dla nowozatrudnionych, a później dla zatrudnionych?
- Co lepiej może zrobić outsourcing i jakie są z tego korzyści?
- Innowacje w digitalizacji eTeczek pracowniczych: Co nowego w 2024 roku?
- Jak digitalizacja eTeczek pracowniczych może zrewolucjonizować zarządzanie personelem?
- Jakie są Państwa doświadczenia w przypadku prowadzenia dokumentacji w formie eTeczki - czy udaje się w 100% zrezygnować z papieru i mieć pełen obieg dokumentacji w wersji elektronicznej?
- Czy można część teczek trzymać w wersji papierowej a część nowych utworzonych po 2019 w wersji elektronicznej?
- Czy teczki archiwalne w momencie przejścia na cyfrową teczkę trzeba skanować? Jeśli tak to w jaki sposób?
- Czy przy przejściu na wersję elektroniczną dokumentów potrzebne jest ich podpisanie pieczęcią elektroniczną?
- Czy w dobie cyber ataków przejście na elektroniczną teczkę pracownika jest bezpiecznym rozwiązaniem?
- Jak wygląda pod względem przepisów przejście na dokumentacje elektroniczną - czy to znaczy, że już nie trzeba nic drukować i przechowywać w fizycznym archiwum?
- Czy można rozpocząć stopniowe wdrożenie eTeczki od dokumentów dla nowo zatrudnionych Pracowników, czy trzeba najpierw przenieść dokumenty dla aktualnie zatrudnionych?
- Czy dokumenty byłych Pracowników powinny być również „wkładane” do eTeczki?
- 5 korzyści płynących z digitalizacji eTeczek pracowniczych
-
Aktualizacje
- Aktualizacje eFOB
- eFOB 2.9.0 - Nowości kwiecień 2024
- eFOB 2.8.0 - Nowości marzec 2024
- eFOB 2.7.0 - Nowości luty 2024
- eFOB 2.6.2 - Nowości styczeń 2024
- eFOB 2.6.0 - Nowości grudzień 2023
- eFOB 2.5.2 - Nowości listopad 2023
- eFOB 2.5.0 - Nowości październik 2023
- eFOB 2.4.3 - Nowości październik 2023
- eFOB 2.4.1 - Nowości wrzesień 2023
- eFOB 2.4 - Nowości sierpień 2023
- eFOB 2.3.5 - Nowości lipiec 2023
- eFOB 2.2 - Nowości kwiecień 2023
- eFOB 2.1 - Nowości marzec 2023
- eFOB 2.0 - Nowości luty 2023
-
Pytania i odpowiedzi
- Logowanie do aplikacji
- Reset hasła
- Nie pamiętam hasła
- Ustawienia aplikacji
- Wybór i przełączanie firmy
- Jakie są standardy Bezpieczeństwa platformy eFOB?
- Dodawanie/import dokumentów do eTeczki
- Najczęściej zadawane pytania
- Jak działa wyszukiwanie?
- Podpisy w eTeczce
- Kompatybilność między systemami eTeczek - czy można przenosić dokumenty z systemu eTeczki jednego producenta do drugiego?
- Czy każdego pracownika muszę wprowadzać pojedynczo, czy jednak można wykonać import kilku pracowników na raz?
- Czy mogę ustawić kolejność dokumentu według daty dodania? Czy data dodania dokumentu przypisuje się automatycznie?
- Czy każdy pracownik, który ma dokumenty w eTeczce ma dostęp do aplikacji?
- Czy eTeczka ma też funkcję raportowania? Czy można wyciągnąć dane o pracownikach tak jak w przypadku systemów typu CRM?
- Czy w aplikacji mobilnej mogę dowolnie nazwać dokument, czy ma on już swoją narzuconą nazwę?
- Czy mogę ustawić alfabetycznie listę pracowników?
- Czy w aplikacji mobilnej mogę ucinać zdjęcia? Czy jest wbudowany skaner?
- Czy dysponują Państwo aplikacją inteligentnej eTeczki, którą można zakupić?
- W jaki sposób identyfikowane są teczki do których dokłada się dokumenty w trakcie trwania stosunku pracy?
- Platformy eTeczek pracowniczych w chmurze. Nowa era efektywności w firmach
- W Centrum Pomocy nie ma odpowiedzi na mój problem
- Pokaż pozostałe artykuły ( 7 ) Schowaj artykuły
< Wszystkie
Czy dzielą Państwo na etapy wdrożenie eTeczki np. najpierw dla nowozatrudnionych, a później dla zatrudnionych?
Opublikowano
Zaktualizowano
Tak. Wykonujemy wdrażanie eTeczki etapami. Wdrażanie eTeczki stopniowo, zaczynając od konkretnych grup użytkowników lub obszarów organizacji, pomaga w minimalizacji ryzyka i zwiększeniu szansy na sukces procesu. Mniejsza liczba użytkowników przekłada się na lepsze wsparcie i szkolenie użytkowników.
Czy artykuł był pomocny?
0 z 5 gwiazdek
5 gwiazdek | 0% | |
4 gwiazdek | 0% | |
3 gwiazdek | 0% | |
2 gwiazdek | 0% | |
1 gwiazdek | 0% |
5
Spis treści