Centrum Pomocy
Lista modułów administracyjnych
Panel administracyjny jest dostępny pod adresem https://efob.app/#/admin-panel
W panelu administracyjnym, dostępnym dla uprawnionych użytkowników, można zarządzać ustawieniami systemu:
- Słowniki – zarządzanie definicjami:
- Folderów – globalnych folderów udostępnianych w module Dokumenty
- Klientów – wykorzystywanych do grupowania Projektów
- Projektów – służących do obsługi zatrudnień Pracowników
- Typy dokumentów – dodawanie nowych typów z Biblioteki oraz zarządzanie definicjami:
- Typy dokumentów – kluczowe ustawienia typów, w tym eTeczki oraz Retencji
- Szablony dokumentów – służące do kontroli ustawień i generacji dokumentów z danych np. pracowników lub kandydatów
- Uprawnienia – zarządzanie grupami uprawnień:
- Modułów – widoczności i uprawnień kluczowych modułów i funkcjonalności systemu
- Danych – widoczności i uprawnień rekordów danych w zależności od ustawień: moje dane/moich pracowników/wszystkie
- Użytkownicy – zarządzanie użytkownikami, w tym przypisywanie im uprawnień
- Adresy – zarządzanie adresami słownikowymi wykorzystywanymi w adresie pobytu Pracownika
- Dane firmy – zarządzanie podstawowymi danymi i ustawieniami firmy
- Retencja – zarządzanie:
- Zaplanowane działania – dostęp do listy wszystkich Dokumentów, Pracowników i Kandydatów wraz ze statusem ich retencji, a także możliwość ich hurtowej anonimizacji
- Audyt usunięcia – widoczność zanonimizowanych danych Dokumentów, Pracowników i Kandydatów
- Ustawienia ogólne – służące do kontroli retencji Kandydatów, Pracowników i ich Dokumentów
- Zlecenia – zarządzanie i dostęp do procesów, których wykonanie trwa długo:
- Import eTeczki – dane dot. importu, w tym status i lista zaimportowanych plików
- Export eTeczki – dane dot. exportu, w tym możliwość przerwania, status i lista wyeksportowanych dokumentów
Udostępnij artykuł w Social Mediach