Główne elementy eFOB
Niniejszy artykuł omawia podstawowe elementy portalu eFOB w wersji na komputer oraz wersji mobilnej.
eFOB jest aplikacją, która dostosowuje się do różnych wielkości ekranu urządzeń np. komputer, tablet, telefon.
W zależności od ekranu niektóre elementy mogą zmienić swój wygląd (np. chować się lub pokazywać), przykładowo:
Wersja desktop (na komputery)
Górny pasek
Na górnym pasku aplikacji znajduje się:
- Zaawansowana wyszukiwarka dla głównych modułów
- Umożliwia szybkie wyszukiwanie poprzez wpisanie słowa kluczowego w pasku wyszukiwarki.
- Wyszukiwanie zaawansowane po rozwinięciu filtrów. Filtry zmieniają się w zależności od modułu.
- Przejście do ustawień: zmiany języka, powiadomień i hasła.
- Link do informacji o aplikacji.
- Informacje o zalogowanym użytkowniku z możliwością wylogowania, zmiany firmy czy zalogowania się na inne konto.
Boczne menu (lewe)
Służy do nawigacji między modułami z dodatkowym rozwijaniem menu (dostępne w zależności od modułu):
Ścieżka nawigacyjna
Ścieżka strony internetowej umożliwiająca użytkownikowi łatwiejszą orientację. Ścieżka pokazuje użytkownikowi, w którym miejscu aktualnie się znajduje, a także umożliwiają szybki powrót do poprzednio przeglądanych podstron. Ścieżka nawigacyjna w aplikacji eFOB jest zlokalizowany na górze strony, pod górnym paskiem.
Zmiana trybu eTeczki
W każdym momencie użytkownik ma możliwość przełączania się widoku ogólnego na konkretną eTeczkę i odwrotine.
Więcej w artykule: https://www.efob.pl/pomoc/eteczka-grupowa-i-pracownika-funkcjonalnosci/
Akcje i filtry
Akcje i filtry dla wybranego widoku, dostępne pod górnym paskiem z prawej strony ekranu:
- Akcje dostępne dla wszystkich rekordów:
- Akcje dostępne po zaznaczeniu rekordów:
- Aktywne filtry pod górnym paskiem aplikacji z lewej strony:
Widoki
Aplikacja posiada funkcjonalność zapisywania własnych widoków dla modułów Kandydaci, Pracownicy, Boardingi oraz Sprawy.
Jeśli zapisany widok zostanie zmodyfikowany np. przez zmianę filtrów lub dodanie/usunięcie kolumn, użytkownik otrzyma komunikat z opcjami:
- przywrócenia poprzedniego widoku (ikona powrotu)
- zapisania zmian w widoku
- zapisania nowego widoku z zachowaniem poprzedniej wersji
Wersja mobilna
Aplikacja eFOB jest dostosowana do przeglądania na urządzeniach mobilnych. Aby oszczędzić miejsce na mniejszym ekranie niektóre elementy z wersji desktop zostały oznaczone odpowiednią ikoną i po jej kliknięciu rozwiną/otworzą określony element.
Uwaga: Większości funkcjonalności przeglądania rekordów dostępne na desktop jest dostępna w wersji mobilnej. Operacje masowe i wymagające dodatkowych komponentów (np. podpis kwalifikowany) są dostępne tylko w wersji przeglądarkowej na komputerze.
Górny pasek aplikacji
- Zawiera ikonę rozwijającą menu do nawigacji po modułach.
- Nazwę lokalizacji w jakiej znajduje się użytkownik.
- Ikonę wyszukiwarki, która rozwija pasek wyszukiwania z filtrami.
Widok listy rekordów
Widok pracowników, dokumentów, boardingów zmieniony na układ listy z wyświetlaniem kluczowych danych na froncie aplikacji.
Filtrowanie
Aby przejść do filtrów należy wybrać ikonę wyszukiwania na górnym pasku aplikacji a następnie kliknąć ikonę filtrowania. Filtry wyświetlą się w oknie dialogowym.
Skaner dokumentów
Aplikacja mobilna posiada wbudowany skaner dokumentów dostępny dla uprawnionych użytkowników pod ikoną PLUSA . Opcja pozwala na dodawanie skanów z telefonu wprost do eTeczki pracownika.
Udostępnij artykuł w Social Mediach