Centrum Pomocy
< Wszystkie

Reset hasła 

1. Przejście do resetu hasła 

Reset to funkcja która służy do odzyskiwania dostępu dla użytkowników, którzy zapomnieli przypisanego do konta hasła. 

1) Aby przejść do ekranu resetu hasła należy otworzyć stronę logowania aplikacji eFOB: https://dev.efob.app/#/login

2) W kolejnym kroku znajdujemy przycisk “NIE PAMIĘTASZ HASŁA?” zaznaczony na poniższej grafice:

3) Klikamy przycisk „NIE PAMIĘTASZ HASŁA” i tym sposobem otwieramy podstronę resetu hasła

2. Reset hasła 

Po wykonaniu powyższych kroków użytkownik powinien znaleźć się na poniższym ekranie.

1) Aby wskazać które konto wymaga resetu hasła, użytkownik musi wpisać przypisany E-mail do tego konta oraz przypisaną do niego datę urodzenia.

2) Po uzupełnieniu informacji należy nacisnąć przycisk “RESETUJ HASŁO” 

3. Nieudany reset hasła 

W przypadku błędnego podania danych, użytkownik zostanie poinformowany poniższym powiadomieniem: 

Znajdującym się u dołu strony: 

4. Udany reset hasła

W przypadku pozytywnego resetu hasła, użytkownik zostanie przełączony na poniższy ekran: 

Który mówi, iż:  

“Na podany E-mail został wysłany link do resetowania hasła, jeśli konto istnieje.” 

1) W dalszych krokach należy: sprawdzić swoją skrzynkę pocztową i kliknąć zawarty w wiadomości link. 

Jeśli w ciągu kilku chwil nie otrzymasz wiadomości o zresetowaniu hasła, sprawdź folder ze spamem i inne narzędzia filtrujące. 

2) Po kliknięciu w link otwiera się nam poniższa podstrona:

3) W kolejnym kroku użytkownik ustawia datę urodzenia oraz wpisuje nowe hasło oraz jego potwierdzenie 

4) Na koniec należy nacisnąć przycisk “ZAPISZ ZMIANY”

5) Przy poprawnie wpisanym formularzu użytkownik zobaczy komunikat: 

Co oznacza pozytywnie zakończony proces resetu hasła 

Oraz otrzyma informacje na skrzynkę pocztową: 

Czy artykuł był pomocny?
0 z 5 gwiazdek
5 gwiazdek 0%
4 gwiazdek 0%
3 gwiazdek 0%
2 gwiazdek 0%
1 gwiazdek 0%
5
Podziel się swoją opinią
Jak możemy ulepszyć ten artykuł?
Spis treści