Centrum Pomocy
< Wszystkie

System powiadomień

Każda ze spraw posiada w swoich szczegółach: 

  1. Pracownika – którego dana sprawa dotyczy  

Oraz może mieć przypisanego 

  1. Właściciela – osoba odpowiedzialna za przebieg spraw 

Przy dodawaniu/edycji sprawy oba te pola są dostępne do dowolnego przypisywania: 

Szczegóły sprawy

Przypisanie takie, wiąże się z podpięciem email (pracownika oraz właściciela) do sprawy, co skutkuję wysyłaniem na ten email powiadomień po każdym przejściu między etapami tego typu sprawy oraz przy pierwszym przypisaniu. 

Treść maila poniżej: 

Przykładowa treść emaila

Dodatkowo po zakończeniu sprawy, czy też po jej rozwiązaniu lub anulacji użytkownik, który założył sprawę zostaje powiadomiony o tym fakcie w taki sam sposób.


Udostępnij artykuł w Social Mediach

Czy artykuł był pomocny?
0 z 5 gwiazdek
5 gwiazdek 0%
4 gwiazdek 0%
3 gwiazdek 0%
2 gwiazdek 0%
1 gwiazdek 0%
5
Podziel się swoją opinią
Jak możemy ulepszyć ten artykuł?
Spis treści