Centrum Pomocy
< Wszystkie

Typy spraw – pola sprawy i grupowanie

Ścieżka 

Aby dostać się do typów spraw należy przejść do panelu admina, a następnie wybrać pozycje: 

Przejście do okna słowników

Otworzy to nam nową kartę, w której odszukujemy opcje filtrowania Typy spraw po czym w nią klikamy: 

Przejście do typów sprawy

Dzięki temu zabiegowi wyświetli się tabela typów spraw posiadająca statusy, nazwy oraz możliwość przeprowadzania akcji, która prezentuje się w następujący sposób: 

Ekran typów spraw

Akcje 

Akcje prezentują się następujący sposób: 

Przyciski akcji

Każdy z rekordów posiada własne przyciski. 

Edycja pola sprawy 

Aby przejść do okna edycji sprawy należy kliknąć środkowy przycisk prezentujący się w następujący sposób: 

Przycisk edycji sprawy

Okno to posiada przycisk dodawania: 

Przycisk dodawnia

Które to z kolei otwiera nową zakładkę dodawania pola: 

Dodawanie pola

W miejscu tym wybieramy interesujące nas pozycje pól, po czym chwytając je myszką, przeciągamy na panel znajdujący się po prawej stronie:

Panel dodawania pola

Prawidłowe dodanie prezentuje się w następujący sposób: 

Przykładowe dane

Zabieg ten powoduje, że po zapisaniu naszej zmiany, przy następnym procesie sprawy WNIOSEK O WYDANIE DOKUMENTACJI, pojawi się nowa wymagana pozycja NUMER TELEFONU

Dwie ostatnie pozycje odpowiedzialne są za dodawanie grup oraz sekcji (przeciągamy je w ten sam sposób), które prezentują się w następujący sposób: 

Przykładowa struktura

Usuwanie pola sprawy  

Aby usunąć interesujące nas pole, należy najechać na nie myszką, co spowoduje wyświetlenie się czerwonego przycisku KOSZ

Przycisk usuwania

Kliknięcie go usunie dany rekord 

Właściwości pola 

Kolejnym krokiem jest najechanie kursorem na interesujące nas pole, co spowoduje wyświetlenie się dodatkowych przycisków: 

Przycisk edycji

Klikamy ZĘBATKE znajdującą się na prawym końcu. Przycisk ten otwiera okno z własnością wybranego przez nas pola: 

Właściwości pola

W miejscu tym możemy zmieniać nazwę, typ, czy np. dodawać opisy. 

Na samym dole znajduję się przycisk odpowiedzialny za 

Warunki logiczne 

Na samym dole znajduję się przełącznik odpowiedzialny za wyświetlenie warunków logicznych: 

Przycisk aktywacji warunków logicznych

Warunki logiczne to zależności wyświetlania danego pola, które możemy: 

Pokazywać bądź ukrywać: 

Konfiguracja warunków logicznych

Dla spełnionych warunków, takich jak: 

Przykładowe warunki

Udostępnij artykuł w Social Mediach

Czy artykuł był pomocny?
0 z 5 gwiazdek
5 gwiazdek 0%
4 gwiazdek 0%
3 gwiazdek 0%
2 gwiazdek 0%
1 gwiazdek 0%
5
Podziel się swoją opinią
Jak możemy ulepszyć ten artykuł?
Spis treści