Centrum Pomocy
< Wszystkie

eTeczka grupowa i pracownika – funkcjonalności

Aplikacja eFOB umożliwia przeglądanie dokumentów pracowniczych w dwóch trybach: grupowym lub pracownika.

Zmiana trybu przeglądania dostępna jest pod ikoną folderu w sekcji filtrów i akcji nad listą dokumentów.

Rys 1. Przełączanie trybu eTeczki

Tryb grupowy

Tryb grupowy (domyślny) umożliwia przeglądanie wszystkich dokumentów pracowniczych oraz ich masowe zarządzanie.

Nawigację po eTeczce grupowej ułatwia lewy, boczny panel z folderami.

Nad listą dokumentów dostępne są szybkie filtry dla statusu podpisu (podpisane, niepodpisane, z błędami) oraz typu pliku (pdf, zdjęcia i obrazy, dokumenty, tekstowe, ZIP) oraz akcje: eksportu eTeczki oraz podpisu dokumentów.

Rys 2. Lista dokumentów w trybie grupowym

Na górnym pasku aplikacji znajduje się zaawansowana wyszukiwarka umożliwiająca wyszukiwanie po parametrach dokumentów (metadanych) lub po danych pracownika. Po rozwinięciu wybranej sekcji wyświetlą się dostępne pola wyszukiwania.

Rys 3. Wyszukiwanie po parametrach dokumentu
Rys 4. Wyszukiwanie po pracowniku

eTeczka pracownika

Po przejściu w tryb pracownika pod ścieżką nawigacji (breadcrumb) wyświetli się wyszukiwarka pracownika.

Wyszukiwarka umożliwia szybkie wyszukiwanie po imieniu i nazwisku oraz szczegółowe po numerze PESEL lub dokumencie tożsamości.

Rys 5. Wyszukiwanie pracownika

Po wybraniu jednego pracownika widok dokumentów zmieni tryb wyświetlania na eTeczkę indywidualną (wybranego pracownika).

Jeśli podczas wyszukiwania użytkownik poda niejednoznaczne parametry (np. imię, które posiada wielu pracowników) system wyświetli okno ze wszystkimi pasującymi wynikami wyszukiwania dla danego hasła z możliwością dalszego filtrowania i wybrania konkretnego pracownika.

Rys 6. Podgląd eTeczki pracownika

Tryb eTeczki pracownika umożliwia dodawanie folderów specyficznych, ich przeglądanie oraz dodawanie dokumentów.

Aby dodać folder dla pracownika należy w bocznym menu  zaznaczyć folder z uprawnieniami do tworzenia podfolderów specyficznych.

Po wybraniu właściwego folderu aktywuje się opcja „Nowy folder” dostępna pod przyciskiem „Nowy”.

Rys 7. Dodawanie folderu specyficznego
Czy artykuł był pomocny?
0 z 5 gwiazdek
5 gwiazdek 0%
4 gwiazdek 0%
3 gwiazdek 0%
2 gwiazdek 0%
1 gwiazdek 0%
5
Podziel się swoją opinią
Jak możemy ulepszyć ten artykuł?
Spis treści