Centrum Pomocy
< Wszystkie

Dodawanie kandydata

Dodawanie

Aby rozpocząć proces dodawania kandydata, należy przejść do modułu Kandydaci 

I odszukać zielony przycisk PLUS znajdujący się u dołu ekranu: 

Przycisk dodawania

Otworzy to nam nowy ekran, w którym uzupełniamy interesujące nas pozycję oraz te wymagane oznaczone gwiazdką: 

Wymagane dane

Ekran ten podzielony jest tematycznie na następujące pozycje: 

Podstawowe dane: 

Dane miejsca pracy: 

Dane adresowe: 

Różne: 

Informacje o rekordzie: 

Informacje o rekordzie jest miejscem, w którym znajdziemy podsumowanie informacji odnośnie utworzenia, modyfikacji rekordu (przy ekranie edycji) gdy już ten rekord utworzymy i zapiszemy. 

Po wypełnieniu danych o kandydacie należy zapisać naszą konfiguracje za pomocą zielonego przycisku ZAPISZ znajdującego się w prawym, górnym rogu: 

Przycisk zapisz

Nowo utworzony kandydat pojawi się w podstawowym widoku modułu KANDYDACI w tabeli rekordów: 

Tabela w module kandydaci

Udostępnij artykuł w Social Mediach

Czy artykuł był pomocny?
0 z 5 gwiazdek
5 gwiazdek 0%
4 gwiazdek 0%
3 gwiazdek 0%
2 gwiazdek 0%
1 gwiazdek 0%
5
Podziel się swoją opinią
Jak możemy ulepszyć ten artykuł?
Spis treści