Centrum Pomocy
< Wszystkie

Edycja i dezaktywacja typu sprawy

Ścieżka 

Aby dostać się do typów spraw należy przejść do panelu admina, a następnie wybrać pozycje: 

Przycisk przejścia do słowników

Otworzy to nam nową kartę, w której odszukujemy opcje filtrowania TYPU SPRAWY po czym w nią klikamy: 

Filtrowanie

Dzięki temu zabiegowi wyświetli się tabela typów spraw posiadająca statusy, nazwy oraz możliwość przeprowadzania akcji, która prezentuje się w następujący sposób: 

Tabela typów spraw

Akcje oraz pola sprawy 

Akcje prezentują się następujący sposób: 

Przycisk akcji

Dzięki nim możemy przejść do edycji nazw, statusów oraz pól, które pojawiają się w konkretnych sprawach. 

Każdy z rekordów posiada własne przyciski.

Dezaktywacja: 

Dezaktywacja wykonywana jest poprzez przycisk: 

Dezaktywacja

Dezaktywacja spowoduje, nadanie statusu nieaktywny dla danego rekordu i przeniesie dany typ spraw do drugiej zakładki NIEAKTYWNY, gdzie w analogiczny sposób możemy cofnąć proces. 

Spowoduje to, iż ten konkretny typ nie będzie mógł zostać użyty w sprawach. 

Statusy aktywacji

Edycja  

Edycja wykonywana jest poprzez przycisk: 

Przycisk edycji

Otwiera ona menu odpowiedzialne za zmianę nazwy, kodu, statusu, opisu oraz pozwala na przypisanie danej sprawy do pracownika lub kandydata :

Ekran edycji

Naszą edycje zatwierdzamy poprzez kliknięcie zielonego przycisku ZAPISZ


Udostępnij artykuł w Social Mediach

Czy artykuł był pomocny?
0 z 5 gwiazdek
5 gwiazdek 0%
4 gwiazdek 0%
3 gwiazdek 0%
2 gwiazdek 0%
1 gwiazdek 0%
5
Podziel się swoją opinią
Jak możemy ulepszyć ten artykuł?
Spis treści