Centrum Pomocy
< Wszystkie

Typy dokumentów – pola i ustawienia OCR

Opis

Aby dostać się do panelu ustawień OCR dla konkretnego typu dokumentu należy wejść do modułu 

ADMNISTRACJA, a następnie wybrać pozycje TYPY DOKUMENTÓW: 

Administracja

Następnie wybrać interesujący nas rekord należy nacisnąć przycisk EDYTUJ POLA OCR:

Przycisk edycji pola OCR

Otwiera on panel znajdujący się po prawej stronie: 

Edycja pola

W panelu tym mamy sekcje domyślne, które zawierają startowe/podstawowe pola OCR:

Przykładowe pola

Edycja

Aby edytować jakiekolwiek pole należy najechać na nie myszką, po czym kliknąć w pojawiający się przycisk KOŁA ZĘBATKI: 

Przycisk zębatki

Otworzy to formularz edycji WŁAŚCIWOŚCI POLA

Właściwości pola

Dodawanie 

Aby dodać nowe pole, sekcje bądź grupę, należy nacisnąć na zaznaczony poniżej przycisk DODAJ

Dodawanie

Otwiera on okienko dodawania: 

Okno dodawania

Aby przypisać pole, sekcje bądź grupę należy najechać myszką na interesujący nas element, po czym przeciągnąć je na prawy panel pod pozycją NOWA SEKCJA: 

Przeciągnie

Pola można dowolnie grupować za pomocą przeciągania pól do środka utworzonej grupy. 

Grupowanie
Grupowanie

Udostępnij artykuł w Social Mediach

Czy artykuł był pomocny?
0 z 5 gwiazdek
5 gwiazdek 0%
4 gwiazdek 0%
3 gwiazdek 0%
2 gwiazdek 0%
1 gwiazdek 0%
5
Podziel się swoją opinią
Jak możemy ulepszyć ten artykuł?
Spis treści