Centrum Pomocy
< Wszystkie

Główne elementy aplikacji

Niniejszy artykuł omawia podstawowe elementy portalu eFOB w wersji na komputer oraz wersji mobilnej.

eFOB jest aplikacją, która dostosowuje się do różnych wielkości ekranu urządzeń np. komputer, tablet, telefon. W zależności od ekranu niektóre elementy mogą zmienić swój wygląd (np. chować się lub pokazywać), przykładowo:

Aplikacja eFOB – widok desktop
Aplikacja eFOB – mobile

Wersja desktop (na komputery)

Górny pasek

Na górnym pasku aplikacji znajduje się:

  1. Zaawansowana wyszukiwarka dla głównych modułów
  • Umożliwia szybkie wyszukiwanie poprzez wpisanie słowa kluczowego w pasku wyszukiwarki.
  • Wyszukiwanie zaawansowane po rozwinięciu filtrów. Filtry zmieniają się w zależności od modułu.
Wyszukiwarka dokumentów
  1. Przejście do ustawień: zmiany języka, powiadomień i hasła.
  2. Link do informacji o aplikacji.
Ikony przejścia do Informacji i Ustawień
  1. Informacje o zalogowanym użytkowniku z możliwością wylogowania, zmiany firmy czy zalogowania się na inne konto.

Boczne menu (lewe)

Służy do nawigacji między modułami z dodatkowym rozwijaniem menu (dostępne w zależności od modułu)

Menu boczne dla modułu Dokumenty
Menu boczne dla modułu Słowniki

Ścieżka nawigacyjna

Ścieżka strony internetowej umożliwiająca użytkownikowi łatwiejszą orientację. Ścieżka pokazuje użytkownikowi, w którym miejscu aktualnie się znajduje, a także umożliwiają szybki powrót do poprzednio przeglądanych podstron. Ścieżka nawigacyjna w aplikacji eFOB jest zlokalizowany na górze strony, pod górnym paskiem.

Breadcrumb

Akcje i filtry

Akcje i filtry dla wybranego widoku, dostępne pod górnym paskiem z prawej strony ekranu:

  • Akcje dostępne dla wszystkich rekordów.
Akcje i filtry
  • Akcji dostępne po zaznaczeniu rekordów.
Akcje po zaznaczeniu rekordów
  • Aktywne filtry pod górnym paskiem aplikacji z lewej strony.
Aktywne filtry

Widoki

Aplikacja posiada funkcjonalność zapisywania własnych widoków dla modułów Kandydaci, Pracownicy, Boardingi oraz Sprawy.

Zapisane widoki
Dodawanie nowego widoku

Jeśli zapisany widok zostanie zmodyfikowany np. przez zmianę filtrów lub dodanie/usunięcie kolumn, uZytkownik otrzyma komunikat z opcjami:

  • przywrócenia poprzedniego widoku (ikona powrotu)
  • zapisania zmian w widoku
  • zapisania nowego widoku z zachowaniem poprzedniej wersji

Wersja mobilna

Aplikacja eFOB jest dostosowana do przeglądania na urządzeniach mobilnych. Aby oszczędzić miejsce na mniejszym ekranie niektóre elementy z wersji desktop zostały oznaczone odpowiednią ikoną i po jej kliknięciu rozwiną/otworzą określony element.

Uwaga: Większości funkcjonalności przeglądania rekordów dostępne na desktop jest dostępna w wersji mobilnej. Operacje masowe i wymagające dodatkowych komponentów (np. podpis kwalifikowany) są dostępne tylko w wersji przeglądarkowej na komputerze.

Górny pasek aplikacji

  • Zawiera ikonę rozwijającą menu do nawigacji po modułach.
  • Nazwę lokalizacji w jakiej znajduje się użytkownik.
  • Ikonę wyszukiwarki, która rozwija pasek wyszukiwania z filtrami.
Top bar aplikacji mobilnej

Widok listy rekordów

  • Widok pracowników, dokumentów, boardingów zmieniony na układ listy z wyświetlaniem kluczowych danych na froncie aplikacji

Filtrowanie

Aby przejść do filtrów należy wybrać ikonę wyszukiwania na górnym pasku aplikacji a następnie kliknąć ikonę filtrowania. Filtry wyświetlą się w oknie dialogowym.

Skaner dokumentów

  • Aplikacja mobilna posiada wbudowany skaner dokumentów dostępny dla uprawnionych użytkowników pod ikoną „plusa” . Opcja pozwala na dodawanie skanów z telefonu wprost do eTeczki pracownika.

Udostępnij artykuł w Social Mediach

Czy artykuł był pomocny?
0 z 5 gwiazdek
5 gwiazdek 0%
4 gwiazdek 0%
3 gwiazdek 0%
2 gwiazdek 0%
1 gwiazdek 0%
5
Podziel się swoją opinią
Jak możemy ulepszyć ten artykuł?
Spis treści