Blog

Jak zmniejszyć koszty HR dzięki eTeczce pracownika?

Elektroniczna teczka pracownika to system elektroniczny służący do przechowywania i zarządzania dokumentacją pracowniczą, taką jak CV, umowy o pracę, świadectwa pracy i szkoleń, oceny pracownicze, wnioski pracownicze itp. Elektroniczna teczka pracownika w Polsce jest...

Dlaczego warto polubić OCR w kadrach?

OCR to skrót od angielskiego terminu "Optical Character Recognition", czyli optyczne rozpoznawanie znaków. W działach HR i Kadr może okazać się niezwykle przydatne. Pozwala ono na automatyzację procesów związanych z zarządzaniem dokumentami pracowniczymi, takimi jak:...

Czas pracy kadrowego – czy można mieć go więcej?

Praca w dziale kadr w każdej firmie jest nieustającym wyzwaniem nie tylko z powodu licznych zadań, ale także ciągłych zmian przepisów prawa. Stąd też nieustanne "poszukiwanie nowych możliwości odnalezienia straconego czasu", również przy wykorzystaniu Sztucznej...