Inteligentna eTeczka Pracownika – efektywnie zarządzaj dokumentacją kadrową
eFOB to innowacyjny system HR, do zarządzania elektroniczną dokumentacją pracowników, który usprawnia procesy kadrowe, oszczędza czas i zapewnia pełną zgodność z przepisami prawa pracy w Polsce.
Wdrożenie eTeczki w Schibsted Tech Polska przebiegło wyjątkowo sprawnie dzięki profesjonalnemu wsparciu zespołu HRobots, zarówno na etapie implementacji, jak i w codziennym użytkowaniu.
Doceniamy intuicyjny interfejs i wygodę, jaką daje nam bezpieczny dostęp do dokumentów bez względu na miejsce wykonywania przez nas pracy.
Rekomendujemy HRobots jako solidnego partnera w cyfryzacji dokumentacji pracowniczej.
Zastosowanie platformy eFOB znacząco usprawniło nasze codzienne procesy kadrowo-płacowe w grupie IDEAL, szczególnie w zakresie digitalizacji dokumentacji związanych z obsługą pracowników tymczasowych.
Mobilna aplikacja zapewnia wygodny i szybki dostęp do dokumentów oraz umożliwia sprawną komunikację z pracownikami – niezależnie od ich lokalizacji.
Z pełnym przekonaniem polecamy eFOB jako solidną i nowoczesną aplikację do zarządzania elektroniczną dokumentacją pracowników.
Wybierz eTeczkę rekomendowaną przez ekspertów!
eTeczka eFOB posiada rekomendację firmy doradczej Nowoczesne Kadry Łukasz Prasołek.
Otrzymany certyfikat potwierdza, że:
- eTeczka eFOB posiada pełną zgodność z wymaganiami wynikającymi z Kodeksu pracy
- Spełnia standardy wynikające z rozporządzenia o dokumentacji pracowniczej
- Zapewnia bezpieczeństwo danych zgodne z RODO
Co to jest eTeczka pracownika?
E-teczka pracownika eFOB to cyfrowa wersja tradycyjnej teczki osobowej, w której przechowywane są wszystkie dokumenty związane z zatrudnieniem pracownika. Jest to nowoczesne narzędzie HR umożliwiające bezpieczne, zgodne z przepisami oraz łatwe zarządzanie dokumentacją kadrową w firmie.
Dzięki eTeczce w chmurze wszystkie umowy, aneksy, zaświadczenia, wnioski i inne ważne dokumenty kadrowe są dostępne z każdego miejsca, urządzenia i o każdej porze, co ułatwia szybki dostęp do danych, automatyzację procesów HR oraz redukcję kosztów i czasu związanych z tradycyjną papierową administracją.
Masowe skanowanie dokumentów jest dla Ciebie wyzwaniem?
Skorzystaj z naszej usługi digitalizacji dokumentów i akt pracowniczych. Szybko i efektywnie zmienimy tradycyjne dokumenty na pliki elektroniczne.
Nasi specjaliści pomogą Ci ocenić koszt i zakres prac niezbędnych do cyfrowej archiwizacji dokumentów pracowników!
Funkcjonalności e-teczki Pracownika eFOB
Zarządzanie dokumentami
Zaawansowana wyszukiwarka
Integracje
Podpis elektroniczny
Elastyczna konfiguracja
Generator dokumentów
Usprawnij zarządzanie danymi i zoptymalizuj procesy poprzez wbudowaną integrację z Twoim systemem kadrowo-płacowym
eTeczka eFOB posiada wbudowany synchronizator danych co zapewnia szybki i zautomatyzowany przepływ informacji między systemami.
Automatyzacja procesów
Spójność danych
Oszczędność czasu
Umów spotkanie
Umów się na bezpłatną prezentację!
Dlaczego warto wdrożyć elektroniczną teczkę pracownika?
Redukcja kosztów
Uwolnienie zasobów
Zwiększenie efektywności

Efektywna digitalizacja
Automatyzacja procesów
Zwiększenie bezpieczeństwa i zgodności z prawem
Nasi Partnerzy
Co nowego na
BLOGU
Podpis kwalifikowany w mObywatel – nowe możliwości dla cyfrowych akt osobowych
W moim poprzednim artykule pisałem, jak małe firmy mogą wdrażać eTeczki, wykorzystując podpis kwalifikowany bez potrzeby kosztownych systemów. 23 października pojawiła się nowość, która jeszcze...
HRobots i Rhenus Office Systems Poland łączą siły – kompleksowa digitalizacja akt osobowych w całym kraju
Z przyjemnością informujemy o nawiązaniu strategicznej współpracy pomiędzy HRobots, twórcą platformy eFOB – Inteligentnej eTeczki Pracownika, a firmą Rhenus Office Systems Poland, liderem w zakresie...
Cyfrowe akta osobowe i podpis kwalifikowany w małej firmie – jak podpisać dokumenty elektronicznie bez budowania systemowego kombajnu
Cyfryzacja dokumentów kadrowych nie jest już domeną dużych korporacji. Coraz częściej to małe i średnie firmy – zatrudniające kilkunastu, kilkudziesięciu pracowników – chcą odejść od papieru i...
Projekt współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020














